От известно време забелязвам, че след 3000 оборота колата губи мощност. Излиза само тази грешка: P1653-Реле за Variable cam timing. Чистя я, но след 2-3 секунди се появява отново. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Какви може да са причините?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Грешка P1653
Collapse
X
-
-
-
-
Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщениеА какъв волтаж стига до него? И какво го управлява? Има ли вариант клапанът да си работи, а да се е скапало управлението му?
За да записва тази грешка, означава, че самото ECU открива неизправност по веригата му. Това означава, че проблемът най-вероятно се дължи на лоша връзка по веригата до соленоида или до прекъсване на самата му намотка.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЗависи от режима - ШИМ
От какъв зор ШИМ, при положение, че механизмът е 2 позиционен?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеШИМ ???
От какъв зор ШИМ, при положение, че механизмът е 2 позиционен?
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеоБИКНОВЕНО ИЗПОЛЗВАТ ШИМ заради икономия на разсейваната енергия
Дай някакво доказателство, щото съм сигурен, че пак пишеш поредната си глупост.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:41.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеоБИКНОВЕНО ИЗПОЛЗВАТ ШИМ заради икономия на разсейваната енергия
Просто се спри бе, технически инвалид-каръко.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Значи да разбирам, че нямам проблем с компа, а с клапана или връзката до него? Майстора каза, че е подал 12 волта и е чул, че цъка. Ама на въпроса махна ли буксата като мери се позамисли и чак тогава вика даааааа бе как. Аз за това ви разпитвам да не е изгорил нещо. Поне съм сигурен че не е бил на контакт, защото бях забравил ключовете в мен.
Comment
Comment